2023-05-05 13:00:52

STUDIJSKO PUTOVANJE U PARIZ

Naša je avantura započela 13. travnja te smo cijeli prvi dan proveli u autobusu na putu do Torina. Stigli smo kasno navečer, proveli večer u hotelu ‘Guido Reni’ te smo ujutro nastavili prema Parizu. Usput smo kratko obišli i Ženevu. Neke od najpoznatijih atrakcija koje smo vidjeli bile su Jet D’eau, Cvjetni sat i zgrada UN-a koja se nalazi nasuprot poznatog spomenika slomljene stolice.

Navečer stižemo u Pariz i smještamo se u hotel ‘Ibis Paris La Defense’. Prvi dio dana obilazimo muzej Louvre, a poslijepodne panoramskom vožnjom obilazimo  ulice grada i njegove prekrasne

znamenitosti: Tour Eiffel, Arc de Triomphe, Palais Chaillot, Place de la Concorde, Place Vendome, Opera Garnier, Ecole Militaire, I prekrasne pariške avenije Champs-Elysees.

Drugi dan u Parizu, ujutro šetnjom idemo do Eiffela, usputno obilazimo Dome de Invalides, Pont Aleksandre III, Tuileries te brojna druga značajna mjesta koja se nalaze praktički na svakom uglu. Uspinjemo se na toranj i uživamo u predivnom pogledu. Zatim idemo na plovidbu Seinom tokom koje smo vidjeli još predivnih prizora kao što su Chatelet, Notre Dame i Grand Palais. Navečer uživamo u pogledu na svjetlucavi toranj te privodimo dan kraju. Treći dan, dio je učenika imao slobodno vrijeme u centru grada te šetnju Montmartrom, dok je ostatak, kojeg je povukao adrenalin, posljednji dan u Parizu proveo u Disneylandu. Sljedeći dan uputili smo se prema Hrvatskoj te na putu obišli gradić Epernay u regiji Champagne iz koje dolaze svjetski najpoznatiji šampanjci.

Za kraj ovog nezaboravnog iskustva, zadnji dan kroz jutro uputili smo se u kratki obilazak Strasbourga i time završili ovu avanturu te nastavili put prema Splitu, u koji stižemo u ranim jutarnjim satima.

Sudjelovali su učenici 1.a, 2.a i 3.a razreda koji uče francuski redovno te učenici fakultativne nastave, kojima su u pratnji bile profesorica Silvana Soldo i Ankica Nikolić