preskoči na sadržaj
Vijesti

NATJEČAJ ZA IMENOVANJE RAVNATELJA/ICE ŠKOLE

II gimnazija-Split

Klasa: 112-01/21-02/07

Urbroj:2181-168-21-01

Split, 03.03.2021.g.

Na temelju čl. 40. i 41. Zakona o ustanovama  (N.N. 76/93,29/97,47/99,35/08), čl. 126.  i  čl.127. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (NN br. 87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 7/17., 68/18., 98/19. i 64/20.) i čl. 79. stavak1. Statuta Škole, Školski odbor  II gimnazije-Split , na sjednici održanoj dana 24. 02. 2021. godine raspisuje

 

N A T J E Č A J

za imenovanje ravnatelja/ice škole

 

Za ravnatelja/icu škole može biti imenovana osoba koja ispunjava slijedeće nužne uvjete:


  1. završen studij odgovarajuće vrste za rad na radnom mjestu nastavnika ili stručnog suradnika u školskoj ustanovi u kojoj se imenuje za ravnatelja, a koji može biti:
  1. sveučilišni diplomski studij ili
  2. integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili
  3. specijalistički diplomski stručni studij
  1. položen stručni ispit za učitelja, nastavnika ili stručnog suradnika, osim u slučaju iz članka 157. stavaka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
  1. uvjete propisane člankom 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi
  1. najmanje osam godina radnog iskustva u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje, od čega najmanje pet godina na odgojno-obrazovnim poslovima u školskim ustanovama.

Dodatne kompetencije koje se vrednuju u postupku imenovanja  ravnatelja škole su: poznavanje stranog jezika, osnovne digitalne vještine i iskustvo rada na projektima. Kandidati za ravnatelja nisu obvezni imati dodatne kompetencije, ali u tom slučaju ne ostvaruju dodatne bodove.

Za kandidate za koje je utvrđena ispunjenost natječajnih nužnih uvjeta provodi se vrednovanje dodatnih kompetencija .

Dodatne kompetencije dokazuju se :

1. poznavanja stranog jezika (dokazuje se preslikom indeksa o završenom kolegiju stranog jezika, diplomom odnosno drugom ispravom o završenom studiju stranog jezika, uvjerenjem odnosno potvrdom ili drugom ispravom škole stranih jezika odnosno druge ovlaštene ustanove ili pravne osobe za edukaciju stranog jezika.

2. osnovne digitalne vještine (dokazuju se potvrdom odnosno uvjerenjem ili drugom ispravom institucije, ustanove ili ovlaštene pravne osobe za edukaciju u području informacijskih znanosti o završenoj edukaciji stjecanja digitalnih vještina, odnosno diplomom ili drugom ispravom o završenom studiju iz područja informacijskih znanosti)

3. iskustva na projektima (Europske unije odnosno projektima fondova Europske unije, kao i ostalim projektima škole – dokazuje se potvrdom, uvjerenjem ili drugom ispravom o radu na projektu Europske unije odnosno projektima fondova Europske unije).

Svi dokazi o dodatnim kompetencijama  dostavljaju se u izvorniku ili ovjerenoj preslici.

Dodatne kompetencije  Školski odbor vrednuje na sljedeći način:

1. poznavanje stranog jezika :

  • 1 bod ( ima dokaz o poznavanju stranog jezika)
  • 0 bodova (nema dokaza o poznavanju stranog jezika)

2.osnovne digitalne vještine:

  • 1 bod (ima dokaz neovisno o razini)
  • 0 bodova (nema dokaza)

3.iskustvo rada na projektima Europske unije ili fondova Europske unije, kao i ostalim projektima škole, :

  • 1 bod (ako ima priložen dokaz),
  • 0 bodova (ako nema priložen dokaz).

Ravnatelj/ica se imenuje na pet godina.

Uz vlastoručno potpisanu prijavu na natječaj, kandidati su dužni priložiti slijedeću dokumentaciju u izvorniku ili ovjerenom presliku:

1. životopis,

2. domovnica , odnosno dokaz o državljanstvu

3. diploma, odnosno dokaz o stečenoj stručnoj spremi

4. dokaz o stečenim pedagoškim kompetencijama (za kandidate koji nisu završili nastavnički smjer i  bili su  u obvezi stjecanja istih sukladno Zakonu o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi),

 

5. dokaz o položenom stručnom ispitu ili dokaz da je osoba oslobođena obveze polaganja stručnog ispita na temelju članka 157. stavaka 1. i 2. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi,

6. potvrda  o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ,

7. potvrda poslodavca o vrsti i trajanju poslova ( u školskim ili drugim ustanovama u sustavu obrazovanja ili u tijelima državne uprave nadležnim za obrazovanje ) ,

 

8.dokaz  nadležnog suda da se u trenutku podnošenja prijave na natječaj  protiv kandidata ne vodi kazneni postupak  za neko od kaznenih djela  iz  članku 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi ,

9. program rada za mandatno razdoblje ( koji će kandidat predstaviti sukladno odredbama Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i Statuta škole) Program  treba sadržavati ciljeve, aktivnosti, budžet/financijski plan, vremenski plan, projekte i ostale elemente koji opisuju što će se i kako provoditi u mandatnom razdoblju,

10.dokaze o posjedovanju dodatnih kompetencija ako ih kandidat ima,

11.pisanu suglasnost kandidata da Škola može pribaviti uvjerenje o podacima iz kaznene evidencije Ministarstva pravosuđa sukladno čl. 14. stavku 2. Zakona o pravnim posljedicama osude , kaznenoj evidenciji i rehabilitaciji.

Na natječaj se pod jednakim uvjetima  mogu javiti osobe oba spola sukladno članku 13. Zakona o ravnopravnosti spolova (Narodne novine br. 82/2008 i 69/2017.)

Podnošenjem prijave na natječaj, kandidati natječaja daju izričitu suglasnost da II gimnazija Split,  kao voditelj zbirke osobnih podataka može prikupljati, koristiti i dalje obrađivati njihove podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka za imenovanje ravnatelja/ice  sukladno važećim propisima o zaštiti podataka.

U radni odnos ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke za zasnivanje radnog odnosa iz članka 106. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (N.N.  87/08., 86/09., 92/10., 105/10., 90/11., 5/12., 16/12., 86/12., 126/12., 94/13., 152/14., 7/17. 68/18.,98/19. i 64/20.).

Kandidat za ravnatelja/icu koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima, dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i priložiti sve dokaze propisane posebnim zakonom i ima prednost u odnosu na ostale kandidate pod jednakim uvjetima.

Kandidat koji se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju na temelju Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine, broj: 121/17.) dužan je, uz dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta natječaja, dostaviti i sve potrebne dokaze kojima se dokazuje neko pravo od prava iz članka 103. navedenog Zakona, a koji su dostupni na poveznici Ministarstva hrvatskih branitelja:

https://branitelji.gov.hr/pristup-informacijama/zakoni-i-ostali-propisi/zakoni/1052

https://gov.hr/UserDocsImages/Moja%20uprava/Popis%20dokaza%20za%20ostvarivanje%20prava%20prednosti%20pri%20zapo%C5%A1ljavanju.pdf

Navedeni dokazi moraju biti u izvorniku ili ovjerenom presliku.

Kandidat koji se poziva na prednost prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 48.f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata (N.N. 33/92, 57/92, 77/92, 27/93, 58/93, 02/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03, 148/13) dužan je, uz prijavu priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta natječaja i rješenje ili potvrdu o statusu iz koje je vidljivo ostvarivanje spomenutog prava, izjavu da do sada nisu koristili pravo prednosti pri zapošljavanju po toj osnovi te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje/obavijest o prestanku radnog odnosa, sporazum i drugo).

Navedeni dokazi moraju biti u izvorniku ili ovjerenom presliku.

Kandidat koji se poziva na prednost prilikom zapošljavanja u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (N.N.157/13., 152/14. i 39/18.) dužan je, uz prijavu na natječaj priložiti osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta natječaja i dokaz o statusu osobe s invaliditetom, na temelju koje se osoba može upisati u očevidnik zaposlenih osoba s invaliditetom te dokaz iz kojeg je vidljivo na koji je način prestao radni odnos kod posljednjeg poslodavca (rješenje/obavijest o prestanku radnog odnosa, sporazum i drugo).

Navedeni dokazi moraju biti u izvorniku ili ovjerenom presliku.

Natječaj se objavljuje u Narodnim novinama i na web-stranici škole.

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave natječaja.

Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom potrebno je dostaviti u zatvorenoj omotnici  na adresu: II gimnazija - Split,  Nikole Tesle 10, 21000 Split,  s naznakom: » za natječaj za ravnatelja/icu – ne otvarati « .

Nepotpune prijave, odnosno prijave koje ne sadrže sve tražene dokumente ili nemaju dokumente u traženom izvorniku ili presliku ovjerenom kod javnog bilježnika, kao i prijave koje pristignu izvan roka, neće se razmatrati te se osobe koje podnesu takve prijave ne smatraju kandidatima prijavljenim na natječaj. O rezultatima natječaja kandidati će biti obaviješteni u roku od 45 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

                                                                       Predsjednica Školskog odbora:

                                                                       Vesna Krželj Velić, prof.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Nediljka Galić   datum: 3. 3. 2021.

Aktualnosti

VAŽNA OBAVIJEST!

Poštovani, 

službeno imamo novu školsku web stranicu, ova stara više neće biti aktivna. Web stranica II gimnazije - Split od sada se nalazi na poveznici www.drugagimnazija.hr

 


Tražilica

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji





preskoči na navigaciju